Пошуково-дослідницька діяльність дітей

Уже у старшо­му дошкільному віці помітно підвищуються можливості пізнавальної діяльності, зростає пізнавальна активність дітей, яка може бути реалі­зована через пошуково-дослідницьку діяльність. Адже саме цей вид діяльності вдало поєднує чутливість і діяльність, які є основою розу­мового розвитку дошкільника.

У ході дослідницько-пошукової діяльності вихователь спільно з дітьми може досліджувати явище або об'єкт, змінювати умови їх іс­нування, ситуації та засоби дослідження. Для дітей стає доступним те, що в об'єктивно існуючій природі не піддається спостереженню.

З огляду на це можна виділити основну пізнавальну функцію пошуково-дослідницької діяльності - виявлення і демонстрація зв'язків, недоступних для органів чуття дитини. Адже пошуково-дослідницька передбачає розв'язання дошкільни­ками ситуацій за допомогою проведення дослідів, під час яких діти задіюють свій чуттєвий досвід, самостійно аналізують результати, роблять умовиводи, пізнають сутність того чи того явища.

Крім цього, пошуково-дослідницька діяльність сприяє удоско­наленню пам'яті дітей, активізації їхніх розумових процесів, стиму­лює розвиток у них мовленнєвих навичок. А отже, у дітей накопи­чується досвід розумових дій та операцій, тобто формуються розу­мові уміння.

/Files/images/IMG_20181213_094529.jpg

/Files/images/IMG_20181213_100844.jpg

/Files/images/IMG_20181213_100859.jpg

/Files/images/IMG_20181213_101128.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 123

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.