Художньо-естетична діяльність дітей різновікової групи
Естетичне виховання здійснюється у взаємозв'язку з усією виховно-освітньою роботою в дошкільному закладі.Діяльність педагогів з розвитку художньої творчості дітей розглядається як органічна частина загальної педагогічної роботи;
-Принцип взаємозв'язку навчання та розвитку.Весь виховно-освітній процес будується на основі єдності виховання і навчання, яке носить розвиваючий характер і веде себе естетичне, моральне та інтелектуальний розвиток дітей. Особливе значення при цьому надається взаємозв'язку естетичного виховання з інтелектуальним і моральним;
-Дитяча творчість пов'язане з життямі відображає в собі все різноманіття її проявів, що зумовлюєваріативністьзмісту,форм і методіворганізації дитячої художньої діяльності;
-Інтеграція різних видів мистецтва та художньої діяльності в естетичному розвитку дітей.Інтеграція забезпечує різносторонній вплив на дитину, сприяє пізнанню предметів і явищ з різних сторін на основі сприйняття дійсності різними органами почуттів і передачі образів сприйнятого або створених уявою дитини в різних формах художньої діяльності з використанням засобів виразності, специфічної для тієї чи іншої діяльності (музичної, образотворчої, художественноречевой, театрально-ігровий);
-Художньо-естетичний принцип відбору матеріалувизначає стратегію відбору творів, орієнтує вихователя і дитини на те, що перед ними твори словесного мистецтва, які розкривають багатство навколишнього світу і людських відносин, народжують почуття гармонії, краси; вчить розуміти прекрасне в житті.
Коментарi